کلیدواژه ها
شکل گیری شخصیت کودک ، خانه ی امن ، امنیت روانی با اضطراب ، علاقه کودک به محیط خانه ، میزان صحبت کردم کودک ، میزان وقت گذراندن با اعضای خانواده ، تنها بازی کردن ، احساس شادی و انگیزه ، 6 سال اول زندگی ، معرفی بازی تشویق ، تائید تشویق ، ابراز وجود ، ابراز وجود کلامی ، والد قوی کودک قوی تر ، حذق سرزنش کلامی ، عدم حمایت افراطی ، استقلال ، تو می توانی ، چرخه ناتوانی ، والد حمایتگر ، استقلال شنیدنی نیست ، داشتن فضای شخصی ، چرخه خشم ، پی بردن به چرخه ی خشم ، دلایل خشم ، منابع خشم ، مراحل خشم کودکان ، والد خوب عصبانی ، حل مسئله ، حل مسئله مستقیم نکنید ، شکست در تصمیم گیری کودک ، وابسنگی ، اضطراب مادر و پدر ، سبک فرزندپروری ، عدم تجارب اجتماعی ، عدم تجربه ماندن بدون والد ، عدم آگاهی از روند رشد ، اصلاح سبک فرزند پروری ، موقعیت سازی استقلال ، حذف منابع اضطرابی ، عدم مشاهده اضطراب والد ، استفاده از مهد کودک ، بی قراری ، اضطراب دوران بارداری ، اضطراب والدین ، خلق و خوی کودک ، تنهایی زیاد در خانه ، سرزنش و تنبیه ، مشاهده تلویزیون ، افزایش استقلال ، کاهش نقش والدین ، حذف کامل تنبیه ، حضور در کنار کودکان ، وقت با کیفیت ، جیغ کشیدن ، عدم توانایی در صحبت ، بی توجهی والد ، تماشای تلویزیون ، برخورد مناسب ، داد زدن ، چی شده به جای چرا؟ ، سبک سختگیرانه ، بی توجهی فعال ، داشتن الگوهای نا مناسب ، بهترین سبک فرزندپروری ، تماشای تلویزیون ، انجام افراطی بازی هیجانی ، اصلاح سبک فرزندپروری ، تخلیه انرژی صحیح کودک ، حذف تدریجی اسکرین ، نقاشی و قصه ، روش مدیریت خشم ، مدیریت خشم بچه ها ، پرتاب کردن ، دریافت تنبیه کلامی و بدنی ، عدم وجود قانون ، الگوی مناسب ، انرژی هیجان زیاد والدین ، آگاهی و هشدار به جای تنبیه ، قانون گذاری منطقی ، بازی پرتابب در منزل ، تخلیه انرژی صحیح کودک ، نقاشی و قصه ، استرس و اضطراب ، اضطراب والدین ، آمادگی ژنتیک ، اسفاده از تلویزیون ، عدم داشتن ارتباطات مناسب اجتماعی ، سرزنش و کنترل زیاد والدین ، عدم مشاهده اضطراب والد ، افزایش اعتماد به نفس ، تقویت ابراز وحود ، مواجهه تدریجی ، انجام ریلکسیشن ، تعریف تیک ، دلایل ژنتیکی ، محیط طرد کننده ، بازداری شدید پرخاشگری ، سلطه گری والد ، استرس و اضطراب محیطی ، بی توجهی به تیک ، یادآوری و اصلاح ، حمایت عاطفی والدین ، تقویت اعتماد به نفس ، حذف استرس و اضطراب ، کتک زدن ، ضعف در برقراری ارتباط ، دریافت تنبیه کلامی و بدنی ، داشتن الگوهای نامناسب ، تقویت مهارت ارتباطی کودک ، عدم حذف موقعیت اجتماعی ، بی توجهی فعال ، آموزش مدیریت حشم ، قصه درباره کتک زدن ، اختلال تغذیه خوردن ، ژنتیک و شرایط بدنی ، وجود مشکلات گوارشی ، حساسیت بیش از حد والدین ، بی توجهی به نیاز های کودک ، تقلید از سبک رفتارهای والدیم ، تصحیح روش غذا خوردن ، هماهنگی والدین ، تغییر در سبک غذایی ، اجتناب از اعمال فشار به کودک ، مشکلات دفعی ، مشکلات فیزیولوژیک ، آموزش نامناسب از پوشک گرفتن ، سخت گیری و سهل گیری ، محیط پر استرس ، بی اعتنایی و طرد ، نداشتن تحرک تمرین بدنی ، حساسیت شدید والدین ، حذف منابع اضطرابی ، نظارت بر تغذیه ، انجام بازی حرکتی ، استفاده از وسایل اطلاع رسانی ، لکنت . ناروانی گفتار ، عوامل ژنتیک ، حضور در محیط پر استرس ، مواجهه با رویدادهای ناگهانی ، دیدن صحنه های ترسناک تلویزیون ، استرس والدین ، عدم توجه والدین نشانگان کودک ، عدم تصحیح کلمات کودک ، عدم حضور زیاد در جمع ، حذف کامل منابع استرس ، مشکلات روابط اجتماعی ، کنترل افراطی والدین ، اضطراب والدین ، ویژگی شخصیتی کودک ، عدم حضور منظم در محیط اجتماعی ، تنهایی و انزوای خانوادگی ، افزایش حضور در محیط اجتماعی ، عدم کنترل افراطی والدین ، حذف سرزنش و تنبیه ، آموزش مهارت برقراری ارتباط موثر ، مشکلات خواب ، اضطراب کودک از تنهایی ، مشکلات گوارش ، عدم تخلیه انرژی ، تنظیم خواب شبانه ، مراسم قبل از خواب ، زمان جدا کردن اتاق خواب ، تلویزیون قبل از خواب ، ترس و وحشت ، دریافت صحنه ترسناک ، تجربه رویداد منفی ، حساسیت افراطی والدین ، عدم مشاهده ترس والدین ، حضور در محیط اجتماعی ، حذف کامل تلویزیون ، ماندن در کنار افرادی جز والد ، اختصاص وقت با کیفیت بازی ، دروغ گفتن ، ترس از تنبیه ، نیاز به توجه و محبت ، خیالپردازی ، مهر طلبی ، تقلید از والدین ، پذیرش بی قید و شرط ، حذقف کامل تنبیه ، نحوه صحیح برخورد ، اعتمادسازی ، استفاده از نقاشی ، انگشت مکیدن ، حذف استرس و اضطراب ، کاهش احساس امنیت کودک ، عدم تخلیه انرژی دست ، سرزنش و تنبیه ، عدم توجه مثبت و منفی ، راهکارها ، بازی تخلیه انرژی ، کابوس های شبانه ، ترس و اضطراب ، تخیل و خیال پردازی ، بازی هیجانی قبل از خواب ، تهدید از سوی والدین ، بررسی منبع ، نمایش و بازی ، تن آرامی ذهنی و جسمی ، ناخن خوردن ، راهکارها ، تقلید از والدین ، انزوا و افسردگی ، دلایل انزوا ، ارتباط اجتماعی با همسالان ، انتقال انرژی مثبت ، حذف سرزنش و تنبیه ، بازی ، وسواس ، ریشه و وسواس و استرس ، آمادگی ژنتیک ، حساسیت محیطی ، منابع استرس ، عدم تخلیه انرژی ، سرزنش و تنبیه ، عدم مشاهده وسواس والد ، منابع استرس و اضطراب ، رفتار مخالف با وسواس ، نقاشی و قصه ، لجبازی و نافرمانی ، سبک نادرست فرزندپروری ، عدم هماهنگی تربیتی ، عدم وجود قانون ، سرزنش و مشاهده تلویزیون ، اصلاح سبک فرزندپروری ، قانون گذاری منطقی ، بازی و تخلیه انرژی ، قاطعیت والدین ، چگونه نه گفتن ، سلطه گری و مالکیت ، آغاز مالکیت ، حمایت افراطی والدین ، روز خرید اسباب بازی ، عدم حضور در محیط اجتماعی ، عدم احساس امنیت ، اجبار به شراکت گذاشتن ، اصلاح سبک حمایتی والدین ، حضور در کنار همسالان ، بررسی منابع اضطرابی ، انجام بازی 3 نفره ، سبد مهمان ، خبرچینی ، سوال و جواب زیاد از کودک ، انجام رفتار توسط والدین ، عدم حمایت والد از کودک ، تنبیه و سرزنش ، آموزش رازداری ، عدم توجه زیاد به گزارش دادن ، عدم انجام این رفتار مقابل کودک ، حذف سرزنش و تنبیه ، اختصاص بازی ، ناله کردن ، راهکارها ،